Meld je aan op je account en klik op “Mijn retours” en dan op “Nieuwe retour aanvragen”.
Opmerking: Volg deze link als u geen geregistreerde gebruiker bent: klik hierRetourbeleid
Retouren
Nadat u uw pakket heeft ontvangen, kunt u het binnen 30 dagen retourneren, op voorwaarde dat het ongebruikt is en in de originele verpakking zit.
We bieden gratis retouren aan onze Belgische klanten. Als je een retour aanvraagt, zal je van ons een e-mail met en gestempeld retourlabel en een afleveringsbewijs ontvangen. Druk deze documenten af. Plak het afleveringsbewijs op het retourpakket. Breng het pakket met het vooruitbetaalde verzendlabel naar een afleverpunt van het betreffende logistieke bedrijf (UPS) voor gratis verzending.
Wil je een artikel dat je al hebt gekocht retourneren voor omruilen of terugbetaling? Het is echt eenvoudig: je kan de retour regelen via onze hotline voor klanten of rechtsreeks op het Retourportaal van onze onlinewinkel. Dit kan je doen door onderstaande 3 eenvoudige stappen te volgen:
Selecteer de bestellingen (en de producten) die je wilt retourneren en klik op “Verder”.
Hier kan je de reden voor de retour aangeven. Je kan ook een foto uploaden of een commentaar toevoegen. Klik daarna op “Aanvraag verzenden”.
In het menu “Mijn retours” kan je de status van je retour opvolgen. Daarnaast word je per e-mail geïnformeerd over de ontwikkelding en over alle wijzigingen met betrekking tot je retour.